wtorek, 2 grudnia 2014

Wspaniale ^^

Lubię dni jak dziś, takie pełne uśmiechu i chęci do zrobienia czegoś innego niż zazwyczaj. To sprawia, że moje życie staje się trochę bardziej kolorowe i zwariowane. Przez prawie cały dzień śpiewałam... naprawdę... sama nie mogę w to uwierzyć, bo to do mnie nie podobne. Zaśpiewałam z siostrami piosenkę "Hallelujah" i tak mi się to spodobało, że zaczęłyśmy się bawić w karaoke. Nie sądziłam, że może to sprawiać tyle frajdy. Nagrywałyśmy się i potem odsłuchując to miałyśmy świetny ubaw. Śmiałyśmy się same z siebie. Nie znałam się z tej strony, ale najwidoczniej nie wiem o sobie wszystkiego. W ogóle to polubiłam ostatnio chodzić w sukienkach, co również wcale nie jest do mnie podobne. Poza tym to sporo ćwiczyłam na gitarze. Dopracowałam poprzednią piosenkę i zabrałam się za naukę kolejnej. Podoba mi się to. Mam teraz sporo wolnego czasu i staram się go dobrze wykorzystać, choć pomału brakuje mi już pomysłów. 


Dużo czasu ostatnio spędzam z rodzeństwem, przez co nasze relacje bardzo się poprawiły. Nie wiem skąd mi się to bierze, ale mam ostatnio bardzo dużo pozytywnej energii. 
***
A wracając do Andrzejek to faktycznie bez wróżb się nie obyło. Zrobiłam całą masę wróżb i mimo, że raczej w nie nie wierzę to świetnie się przy tym bawiłam. Z większości się uśmiałam, ale były i takie, które mnie zdziwiły, choć pozwolę sobie je zachować dla siebie ;) 

1 komentarz: