środa, 26 listopada 2014

Przygotowania do świąt

Przez cały zeszły tydzień pomagałam siostrze w remoncie mieszkania, bo właśnie się przeprowadziła. Nie miałam zbyt wiele czasu dla siebie, ale za to poznałam wspaniałych ludzi, dzięki którym milej się pracowało i wiele się od nich nauczyłam. Ogromne poczucie humoru elektryka wszystkich wprawiało w wesoły nastrój, przez co praca szła nam o wiele szybciej. Odpoczęłam trochę od codzienności i co najważniejsze spędziłam dużo czasu z siostrzenicą.
Teraz wolnego czasu mam aż za dużo, więc czytam sporo książek. Wczoraj zabrałam się wraz z rodzeństwem za robienie ozdób świątecznych. Wykonałam dużą bombkę z brokatowych wstążek oraz mniejszą z cekinów w trzech różnych kolorach. Zabrałam się również za kartki świąteczne.
Cekinowe bombki: po lewej moja, po prawej Moniki :P i zdobiona przeze mnie wstążkami ^^

Przygotowania do świąt są jednym z moich ulubionych zajęć w całym roku, między innymi dlatego, że dużo więcej rozmawiam z mamą, czego brakuje mi na co dzień. Często nie potrafię się z nią dogadać i nie potrzebnie się kłócimy. Mam nadzieję, że nasze kontakty z biegiem czasu będą się poprawiać na lepsze, że znów będę mogła jej zaufać tak jak kiedyś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz